Moje Gadu-Gadu: 34230200
Zachęcam na tt: @EvelineOffic
Masz jakieś pytanie do mnie? WAL ŚMIAŁO - ASK.FM



środa, 15 sierpnia 2012

Streszczenie.

 Nie mogę się zdecydować, a wasza ankieta mi nie pomaga bo liczba cały czas jest zbliżona do siebie... Na obie wersje (zdaje mi się) że mam fajny pomysł a z nią na dzień ta liczba wzrasta [dojdzie do tego że opowiadanie będzie miało 100 rozdziałów -.-]
A więc po co ten wpis? 
Wczoraj w łóżku (oczywiście jak zawsze nie mogłam zasnąć i wymyślałam historyjki xD) wpadłam na pomysł by napisać takie jak by streszczenie albo plan wydarzeń... Co wy na to? Oczywiście na piszę tylko tak jakby słówkami żeby wam nie zepsuć wrażenia ;) 
Mam nadzieje ze to wam ( i mi ) pomoże w wybraniu wersji ;D Liczę na waszą pomoc 9 pod ostatnim udowodniliście na co was stać! BYŁO 20 KOMENTARZY WIECZOREM TEGO SAMEGO DNIA KIEDY DODAŁAM!! KOCHAM WAS, TERAZ JEST JUŻ 30 WIĘC WOOOOOW NAJLEPSZY WYNIK JAKI UDAŁO MI I WAM SIĘ UZYSKAĆ)
W komentarzach napiszecie co lepsze, ok?


 ZE SNEM :
1. Pierwszy raz.
2. Spotkanie z rodzicami.
3. Wyprowadzka.
4. Zdrada i rozstanie.
5. Powrót.
6. Prośba o wybaczenie.
Reszta pomysłów DLA KAŻDEGO pozytywnych (chodzi mi o bohaterów opowiadanie xD ) 
[ mam pomysł by np. ślub umieścić również w tej wersji ale to było by w innych okolicznościach chociaż tych samych postacie xD ] TAK TYLKO MÓWIĘ xD

 ZE ŚMIERCIĄ:
1. Przyprowadzka (chyba nie ma takiego słowa, ale chyba wiecie o co mi chodzi nie? że ktoś sie przyprowadzi ;D )
2. Depresja/załamania nerwowe/odtrącenie.
3. "Powrót" do normalności.
4. Ślub.
5. Poznanie rodziców.
6. uuupss.

Oczywiście to wszystko nie będzie w jednym rozdziale tylko w kolejnych ;)  A no i to nie są wszystkie pomysły ;) można powiedzieć ze to zalążki ;D
To jak? Która lepsza?
Prosiła bym byście w komentarzach napisali np. SE SNEM albo ZE ŚMIERCIĄ na samym początku wielkimi literami by rzucało się w oczy ( taka tam moja prośba) a jak zrobicie "enter" to napiszecie resztę jak będziecie chcieć . ;*  ♥

JAK JA WAS CHCE PRZEPROSIĆ ZA TO CAŁE ZAMIESZANIE!W INNYCH BLOGACH TEGO NIE MA ZE TO WY MUSICIE WYBIERAĆ CO CHCECIE... PRZEPRASZAM, ALE JESTEM DZIWNA I INNA  ;/ 
TAK MI GŁUPIO ŻE WAS TAK WYKORZYSTUJE ALE TAK BARDZO CHCE ŻEBY SIĘ WAM PODOBAŁO ... NAPRAWDĘ ♥ MAM NADZIEJE ZE MI WYBACZYCIE, PRADA... 
LICZĘ NA WASZĄ POMOC .. A JEŚLI CHCECIE MNIE ZA TO ZWYZYWAĆ CZY COŚ TO ŚMIAŁO GOTOWA JESTEM NA TO ZE MOGŁAM WAM NERWY RUSZYĆ ;) 

 WCIĄŻ MAM PRZED OCZAMI TEN MOMENT ♥

21 komentarzy:

  1. ZE SNEM
    chyba ta opcja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZE SNEM
    ale i tak nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZE SNEM
    co do momentu
    to mam tak samo, tyle że kiedy Harry się spojrzał prostoo w kamere.:)
    /z

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz tak myślę , że zdecydowanie ze snem będzie lepiej ;) to z depresją mogłoby być bardzo monotonne itd.
    a więc ZE SNEM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczatku jestem za snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Już na początek mojego komentarza przepraszam za spam, ale chciałabym żebyś zajrzała na mojego bloga i przeczytała krótką notkę o moich blogach. Poświęć pięć minut i to przeczytaj jeżeli chcesz nadal czytać mojego bloga, których już za kilka dni zostaną przeniesione. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. ZE SNEM

    Jeny. Zabiłaś mnie tym zdjęciem. Zgon numer 8564234598342903579534893075 przy tym samym zdjęciu. *______________________*

    OdpowiedzUsuń
  8. ZE SNEM

    na początku wolałam tamtą wersję, ale chyba zmieniłam zdanie :)i chciałam powiedzieć, że też mam cały czas przed oczami ten moment :) mogłabym oglądać ich występ i w kółko i w kółko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na opowiadanie z One Direction. Nowy rozdział! :) http://takemeawayfromreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ZE SNEM !!! :D
    Na początku wolałam wersję ze śmiercią ale teraz wydaje mi się ze sen będzie lepszy :]

    OdpowiedzUsuń
  11. SEN. Jest o wieeele lepszy. Taki szczęśliwy i normalny według mnie. (:
    http://only--love--me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń