Moje Gadu-Gadu: 34230200
Zachęcam na tt: @EvelineOffic
Masz jakieś pytanie do mnie? WAL ŚMIAŁO - ASK.FM



poniedziałek, 4 czerwca 2012

Przepraszam...

Napiszę to już dzisiaj bo nie chce żebyście się na mnie gniewali. No to tak. Chce was taaak bardzo przeprosić. Przez najbliższy tydzień (znaczy tylko do czwartku) nie będzie kolejnych rozdziałów. Po prostu nie mam teraz czasu. Jestem w II gimnazjum no i zaczynają nam się próbne testy... Dzisiaj na przykład pisaliśmy z języków. Jeszcze polski, historia, matma no i wiecie te przyrodnicze (tego się najbardziej boje). Jak będę miała czas to napisze jakiś rozdział w zeszycie może nawet 2 i dodam wam jak tylko będę mogła. Życzcie mi powodzenia kochani ; )

PS. A co do tych języków to masakra ;/. Znaczy angielski był dla mnie banalny. Z niemieckim było gorzej. zamiast 20 minut pisaliśmy tylko 20!!! Su*ka.. Jutro mam zamiar pójść do dyrektora, że test był źle ułożony i za mało czasu mieliśmy... A z angielskiego jestem bardzo zadowolona. Tak się w tym e-mailu rozpisałam ze bałam się że 100 przekroczę LLN.
A wy pisaliście coś takiego? Jak wam poszły te testy? Powtarzaliście/powtarzacie coś do nich?

 
Bardzo przepraszam, ze nie będzie mnie przez najbliższe dni ; **

Całuski Ewelina : )
 (a skoro tak już do was mówię i może to czytacie to posłuchajcie )
JAK NIE DODAŁAŚ KOMENTARZA POD OSTATNIM TO MOŻESZ TO TERAZ UCZYNIĆ, WCALE SIĘ NIE OBRAŻĘ. : )

4 komentarze:

  1. Ja się nie gniewam. Skup się na testach próbnych. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też powtarzam do testów, więc Cie rozumiem :D Życze Ci powodzenia i czekam z następny ;*** Zapraszam też do mnie:http://4ever-onedirection.blogspot.com/ Będzie mi miło jeżeli zajrzysz i skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na testach siostrzyczko. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, już po tych pierwszych słowach "przeprosiny" myślałam , że usuniesz bloga ! ale ty jesteś kochaniutka i nie zrobisz tego :) Oczywiście , powodzenia z testami i wracaj jak najszybciej ! xx
    PS: Co za masakra ! Tu koniec roku szkolnego , a wy musicie testy jakieś robić ! Współczucie , kochana ! xx

    OdpowiedzUsuń