Moje Gadu-Gadu: 34230200
Zachęcam na tt: @EvelineOffic
Masz jakieś pytanie do mnie? WAL ŚMIAŁO - ASK.FM



piątek, 1 czerwca 2012

Rozdział 20.


- Aaa…! Nareszcie! – krzykną Niall.
-  A tobie co? – spytałam zaniepokojona wyglądając z kuchni.
- Zaraz będzie premiera teledysku. – pisnął.
- Czyjego? – dopytałam się.
- Twojego! – wrzasną na cały dom.
- Spokojnie. To tylko piosenka. – wtrącił się Harry. – Z zresztą zaraz kolacja. – uśmiechną się szeroko.
- A ty coś taki wesoły? – odsunęłam się z drzwi by nie zostać potrąconą przez pędzącego Nialla. Zaraz za nim wparował Liam z Louisem brak było jedynie brak Zayna który już od jakiś 30 minut siedział w łazience.
- No nie słyszałaś? Zaraz będzie teeeledysk!
- wiesz co? Foch. – złożył ręce na piersiach Lou.
- Ale co się stało? – spojrzałam na niego.
- No bo komu jak komu ale nam mogła byś go jakoś wcześniej pokazać. A nie dopiero teraz.
- Właśnie. – w drzwiach staną Malik  z perfekcyjnie ułożonymi włosami.
- Ojj.. Coś się nie postarałeś. – skłamałam i pokręciłam głowa, próbując przy tym nie wybuchnąć śmiechem. Na wszelki wypadek schowałam się za Liama.
- Dalton ty już lepiej nie pogarszaj swojej sytuacji – wycedził przez zaciśnięte zęby wybuchając później śmiechem.
- Kochanieńki ty i tak mi nic nie zrobisz. – przeszłam obok niego przejeżdżając palcem po jego policzkach.
- A to niby czemu? – przygryzł dolną wargę.
- Takiej grzecznej, niewinnej i bezbronnej dziewczynce byś dokuczał? – uśmiechnęłam się słodko i palcem zaczęłam kręcić kosmyk włosów.
- Jeszcze się policzymy mała. – zmierzwił mi włosy i pokazał mi język.
- To kiedy ten twój teledysk? – usiadł naprzeciwko mnie. Wzruszyłam ramionami.
- Jego się pytaj. – pokazałam głową na Irlandczyka który pochłaniał już kolejnego naleśnika. Odwrócił się w stronę zegarka.
- No za jakieś 15 minut. – no i wciągu tych minut zdążyliśmy zjeść śniadanie i zasiąść przed telewizorem.
- Na czym to? – spytałam..- Na MTV. – odpowiedział mi Luis. Włączyłam wskazany kanał. No i się zaczęło. Prezenterka powiedziała moje imię. A dokładniej powiedziała tak: „A teraz prze państwem dobrze zapowiadająca się młoda gwiazda – Sam Dalton. W swoim debiutanckim kawałku. Który zaraz będzie miał premierę właśnie u nas. Za chwilę. Ale najpierw może trochę przybliżymy wam postać Sam. Ci którzy jej nie znają zaraz poznają. A warto. – uśmiechnęła się szeroko – Fani One Direction powinni ją kojarzyć gdyż młoda Polka często pojawiała się w ich otoczeniu. Złośliwi mówią że wykorzystuje ich ona do promocji samej siebie. Ale raczej nie. Znała ich jeszcze przed jakim kol wiek swoim występem muzycznym..”.
- Yyyy… No raczej. – skomentowałam..
- ciii. – zakrył mi usta Harry. Prezenterka wciąż kontynuowała. „..Ja kupiłam ją w całość. Teraz wasza kolej. Kocham ten jej teledysk*” No i się zaczęło. Tak jak się zaczęło tak też się skończyło.
 - Chaaaałaaaa. – wyuczałam ze śmiechem. Oberwała za to z poduszki od.. chyba Liama.
- Fajny jest. Nawet bardzo. Kocham to. – parsknęłam śmiechem. Na słowa Irlandczyka.
- Boże dziewczyno ty powinnaś już wieki temu zrobić karierę. Z takim głosem, bez przeszkód dała byś radę. – stwierdził Liam.
- Ty będziesz musiała nagrać z nami jakiś kawałek, nie? – zapytał chłopaków Louis. Ci mu przytaknęli.
- Pewnie – zaśmiałam się – żeby mnie wasze fanki – zrobiłam cudzysłów nad ostatnim słowem – już całkiem znienawidziły? Nie dzięki. Moja kariera – znów zrobiłam cudzysłów w powietrzu – rozpoczęła się i skończyła na tym kawałku.
- Jeszcze o tym pogadamy. – położył mi rękę na ramieniu Zayn, odwróciłam się dom niego i słodko uśmiechnęłam.
- To co teraz robimy? – obiją mnie ramieniem Lou.
- Nie wiem jak wy – wstałam. – ale ja spadam do domu.
- Co? Ale już/ - odezwał się smutny Harry.
- Jak to już? – spojrzałam na zegarek. – Chłopie dochodzi 23.
- Ale tyle się nie widzieliśmy… - zrobił słodkie oczka Niall. Wywróciłam oczami.
 - No to może zostaniesz na noc? – zaproponował Liam ruszając śmiesznie brwiami.
- Nie. Dzisiaj nie. Dopiero co przyjechaliście jutro się zobaczymy. Nie chce wam przeszkadzać. Jesteście zmęczeni. – wyliczałam.
- No to choć odwieziemy cię.. – przerwał mi Malik.
- Przecież mogę iść sama. – odpowiedziałam.
- Ta i co jeszcze? – złapał mnie za  rękę i lekko pociągną w stronę drzwi wyjściowych. – Jest późno w nocy a ty chcesz iść sama?
- Ej a może cię odprowadzę. – lekko szturchną Liama w bok. Ten spojrzał na niego zły. Po chwili kontaktu wzrokowego z Zaynem zaczął ziewać.  
- Fantastyczny pomysł . –odpowiedział za mnie Harry.
- Ohh… Dzięki, to właśnie miałam powiedzieć. Puściłam mu oczko a do Mulata słodko się uśmiechnęłam.
- No to super. Oglądamy jakiś film czy coś? – Niall zasiadł powrotem przed telewizorem z paczką chipsów i miską pełną popcornu.
 -Sam chcesz już iść czy zostajemy jeszcze na chwilę? – usiadła  koło głodomora, a Zayn koło mnie.
 -Chyba będę znaczy będziemy się zbierać. – klepnęłam go lekko w kolano.
- Jeeeeeeju – jękną blondyn. – Tylko jutro masz nas odwiedzić. Dobra? – zaśmiał się
- Z wielka przyjemnością. – mrugnęłam do niego.
- No choć tu do mnie – wyciągnął ręce Lou w moja stronę. Zrobiłam dziwna minę. – No choć się pożegnać ze mną – wywrócił oczami.
- Aaaa… - zaśmiałam się i wpadłam w jego ramiona. Pożegnałam się z każdym z chłopaków. Zayn pomógł założyć mi moją kurtkę, chwycił swoją i wyszliśmy.
- Spójrz jakie piękne niebo. – zachwyciłam się jak jakieś małe dziecko. Rozłożyłam ręce i kręciłam się w kółko.
- W sam raz na spacer. – obiją mnie ramieniem. Położyłam głowę  na jego ramieniu. Było mi z nim tak dobrze. Czasami nie mam ochoty rozstawać się z nim. Był dla mnie kimś ważnym, kimś więcej niż tylko przyjacielem.
- W sam raz na spacer w środku nocy. – zaśmiał się.
- tak bardzo cieszę się ze się poznaliśmy, że zostaliśmy przyjaciółmi. – jak ja bym chciała być kimś więcej dla ciebie, pomyślałam.
- Ja też się bardzo cieszę. – objęłam go w pasie pocałował mnie w czubek głowy. Zawiał wiatr, taki zimny przeszywający wiatr.
- Zimno cię? – zaprzeczyłam. – Pewnie, po co ja się w ogóle pytam? – zaśmiał się. Odsuną się ode mnie i zaczął rozpinać zamek swojej kurtki. Złapałam go za rękę.
- To miłe z twojej strony, ale nie dziękuję. Nie chce by tobie było zimno. – wywrócił oczami. Bardzo go moje słowa obeszły gdyż zaraz zdjął kurtkę i założył ją mi.
- Mała mam jeszcze bluzę. – wskazał na grubą bluzę którą miał na sobie.
- Nie wiedziałam. – puściłam mu oczko. – Ale i taaak bardzo dziękuję. – pocałowałam go  policzek. Niestety droga minęła stanowczo za szybko, ale za to bardzo przyjemnie.
- No to może wejdziesz na chwilę? – spytałam gdy staliśmy już pod moim domem.
- Chciał bym, nawet bardzo ale jestem zmęczony. Następnym razem z przyjemnością skorzystam z zaproszenia. – mruga do mnie.
 -Jak chcesz. –uśmiechnęłam się. kiedy już dochodziłam do drzwi usłyszałam że Zayn z kimś rozmawia. Ale zbyt cicho bym mogła coś zrozumieć.
 - Dobra. DOBRA! Sam dam radę! Nara – ostatnie słowa wręcz wykrzyczał wiec spokojnie usłyszałam. Sam! Zaczekaj chwile. – odwróciłam się i zobaczyłam jak biegnie ku mnie.
- Tak?
- Wiesz… - zaczął się jąkać, drapać po głowie.
 A no tak. Czekaj. Twoja kurtka. – wywrócił zabawnie oczami. Zaśmiałam się i podałam mu jego własność. Chwyciłam jedną ręką klamkę.
- Coś jeszcze? – odwróciłam się do niego.
- Yyyy.. – znów zaczął. – Właściwie to tak. – złapał mnie nieśmiało za rękę. Moje serce zaczęło mocniej bić. 

______________________________________
Ten coś krótki chyba. Znaczy cały prawie polega na dialogach ;D  Mam nadzieje że wam się spodoba. Nudny nie? Przepraszam za taką chałe jutro dodam kolejny mam nadzieje, że tamten się wam spodoba bardziej LLN xoxo
wiecie że was kocham? I to baaaaardzo ;D nawet nie wiedzie jaki mam podjar że na MOIM blogu jest 7115!!!!!!!!!!!! JESTEŚCIE KOCHANI :**** Wszyscy bez wyjatku. Nie będe wymieniać po polei bo boje sie ze o kimś zapomnę a wszystkie jesteście dla mnie baardzo ważne *______*

PS. mam takie pytanko do Juls. Dodałaś może nowy rozdział? Bo tu z prawej wyświetla mi się, że tak a jak klikam to że nie ma. No i nie wiem co jest nie tak ;)




14 komentarzy:

  1. Super rozdział ;D I nie masz prawa mówić, ze chała. Najlepszego z powodu dnia dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana kocham twój blog i nie jest chałą bo jest prze super. Czekam na nowy rozdział. Wszystkiego naj z okazji dnia dziecka. Pozdrawiam Wika

    OdpowiedzUsuń
  4. .KamCiaa.. !! ;**1 czerwca 2012 13:22

    Super!!! :D
    Ahh.. Kocham normalnie Cię! ;*
    Czekam na NN :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Grrrr uciąć w takim momencie? Ty niedobra. xD
    Kocham, uwielbiam twojego bloga piszesz świetnie i masz ogromny talent♥
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział, który mam nadzieję dodasz szybko!Bo jak nie to zginę tu z ciekawości. :)
    Zapraszam też do siebie
    http://love-was-such-an-easy-game-to-play.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!:D Czekam na kolejny.:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ._. Aww, cudowny rozdział..a ta końcówka...woow! Mega ♥ Czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa .! Trzeeba było w takim momencie . ? ! Jesteś okrutnaa ^^ xd ale .. z jedneej stronyy to dobrze ; d boo .. mogę wymyślac bo będzie daalej ; d
    Okeej .. Bloog : G E N I A L N Y . ! ♥ Alee się cieszę że goo znalaazłam .! ; D Noormalnie jak małee dzieckoo ♥ I chyba ten zaciesz mi zostaniee do końca dniaa . ^^
    Masz ogroomny taleent . ! Jak książkee napiszesz to od raazu muszę o niej wiedzieć . ! ; D Pieerwsza ją będę miała ; d A na razie blogii wystarczą ; )
    I jeeszcze tak odbiegnę od tematu . ^^ Cytaat Horankaa : "Bycie singlem nieznaczy że jesteś słaby, to znaczy że jesteś wystarczająco silny by czekać na to na co zasłużyłeś" niedawwno dodałam na mój profil ; D więc gdy to zobaczyłam , pomyślałam :` Czy ja ją znaam ? ! Co jeest ? ` Haha ; D
    Doobraa , myykam . ^^ Oczywiściee czekam na kolejny . : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu , boziuu ! Ale skończyłaś ! A idź ty w cholere ! :D Rozdział świetny ! Aa Malik jaki romantyczny ! No dawaj szybko nowy rozdział i niech już wyzna jej tą miłość !! xx " Nudny rozdział " no chyba nie -.- Chyba chciałaś napisać zajebiaszczcy ! xx
    PS: Przepraaaszam , że wtedy usunęłam ten rozdział ale był za krótki..Ale JUŻ JEST NOWY -> 28 ! Wbijaj ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział . Ciekawy . Jak mogłaś skończyć w takim momenice !!!! .
    Czekam na następny rozdzial . Dodawaj szybko .
    Fajne zdjęcie Nialla ! . Boski *_* . Cytat też boski . Wbijaj do mnie i zostaw komentarzyk proszę :D :
    http://my-world-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział zajebisty ale w takim momencie uciąć no wiesz co !!! Jest Malik w końcu powie jej że ją kocha hyyyy....
    A ten cytat Nialla on czeka na mnie na swoją wybrankę już do ciebie biegnę kochanie!!!
    Całuski Magda ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. bejbe to jest boooskie <3
    fajnie , że Malik zaczął działać.
    ja chcę już następny , noooo :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko !!!! Notka wspaniała po protu cudo !!!:D
    Ale w takim momencie skończyć to jest podłe :P
    Czekam z na NN !!!
    Dodawaj jak najszybciej :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział wspaniały! I to foto Niall'a.. <3 Kocham too! <3 ;**

    OdpowiedzUsuń