Moje Gadu-Gadu: 34230200
Zachęcam na tt: @EvelineOffic
Masz jakieś pytanie do mnie? WAL ŚMIAŁO - ASK.FM



sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 23.


Zayn stał odpicowany. Takiego jeszcze go nie widziałam. Włoski postawił sobie tak jak to lubię, założył białą koszulę, czarny krawat śledzik i czarny garnitur. Nie można zaprzeczyć wyglądał tak seksownie. Przygryzł dolną wargę i wyciągną rękę w moją stronę.  – Idziemy? – lekko schylił głowę. Zaśmiałam się.
-Pewnie. – złapałam go rękę i podeszliśmy pod samochód. Zayn otworzył mi  drzwi. Zapinałam pasy gdy chłopak znalazł się za kierownicą. Spojrzał na mnie.
- Wiesz. Teraz wyglądasz dużo lepiej niż wczoraj wieczorem. – dotknęłam jego twarzy. Położył dłoń na mojej.
- To jedziemy? – wypaliłam. Tępa ja.
- Jak chcesz. –zaśmiał się i puścił mi oczko. Jechaliśmy chwilę. Zayn zatrzymał samochód wyszedł z niego. Momentalnie znalazł się pod moimi drzwiami i otworzył je.
- Dziękuję. – szepnęłam i pocałowałam go w policzek. Obiją mnie w pasie i ruszyliśmy do środka. Panował tam bardzo miły i romantyczny nastrój. Kelner zaprowadził nas do dwu osobowego stolika. Usiadłam na wystawionym przez kelnera krześle. Zostawił nam karty i oddalił się. Na środku stołu stały piękne kwiaty, a na środku restauracji było miejsce dla osób tańczących w rytm muzyki granej przez małą orkiestrę i wokalistki.
- Bardzo tu miło. – stwierdziłam oglądając się dookoła. – świetnie wybrałeś. – spojrzałam na niego. Bezmyślnie dotknęłam jego dłoni. Chciałam ją zabrać ale chłopak przytrzymał ja swoja. Spojrzałam mu w oczy.
- Wiesz muszę ci coś powiedzieć. – Przyłożył teraz również swoja drugą dłoń.
- Tak – moje oczy rozbłysły. Mam nadzieję ze powie to co od tak dawna chciałam od niego usłyszeć.
- Bo… - jąkał się – Jesteś… moja przyjaciółka. – przytaknęłam. – Ale ja chciał bym czegoś więcej. Patrzył mi głęboko w oczy.
- Ja też. – cicho odpowiedziałam. Przykryłam nasze dłonie swoją.
- Naprawdę?
-  Tak – zachichotałam na widok jego dziecięcej radości.
- Tak bardzo chciałem to usłyszeć.- pisnął i pocałował mnie w dłoń. – w tym samym czasie kelner przyniósł nam nasze zamówienia. Zjedliśmy.
-Zatańczysz? – wstał i wyciągną w moją stronę rękę. Słodko się uśmiechnęłam i chwyciłam jego dłoń. Stanęliśmy naprzeciwko siebie na środku sali. Chłopak położył ręce na moich biodrach, a ja oplotłam swoje w okuł jego szyi. Nagle gitarzysta zaczął grac piosenkę którą tak bardzo lubię. Zayn chyba zauważył ze się uśmiecham bo zanim wokalista zaczął śpiewać wyprzedził go.
-~Do you hear me, I'm talking to you – puścił mi oczko – Across the water across the deep blue ocean Under theopen sky, oh my, baby I'm trying. – kiwną do mnie głową.
- Boy I hear you in my Dreas – wplotłam palce w jego włosy – I feel your whisper across the sea I keep you with me in my heart You make it easier when life gets hard.
- I'm lucky I'm in love with my best friend –kręcił mnie w kółko. – Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again – przytulił mnie do siebie – Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
- They don't know how long it takes Waiting for a love like this Every time we say goodbye I wish we had one more Kiss I'll wait for you I promise you, I will – trzymaliśmy się za ręce i chhodziliśmy po całej sali.
- I'm lucky I'm in love with my best friend Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again Lucky we're in love every way Lucky to have stayed where we have stayed Lucky to be coming home someday… - podbiegłam pod nasz stolik i usiadłam na swoim miejscu.
- And so I'm sailing through the sea To an island where we'll meet – powoli do mnie podchodził – You'll hear the music fill the air –ukląkł przede mną - I'll put a flower in your hair – wyja kwitek z bukiety i włożył mi go w włosy. - though the breezes through trees Move so pretty you're all I see As the world keeps spinning round You hold me right here right now – uśmiechnęłam się i chwyciłam za jego rękę. Ruszyłam po całej samil. 
- I'm lucky I'm in love with my best friend Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again I'm lucky we're in love every way Lucky to have stayed where we have stayed Lucky to be coming home someday – zatrzymał się i obrócił mną kilka kółek.
-  Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh~ – przyciągną mnie do siebie i bujaliśmy się w rytm muzyki. Piosenka się skończyła a ja dopiero zorientowałam się, ze wszyscy na nas się patrzyli. Teraz bili brawo. Zawstydzona wtuliłam się w chłopaka. Zaczął się śmiać, przejechał ręką po moich włosach.
- Byłaś fantastyczna. – szepną mi do ucha. Podniosłam głowę i spojrzałam mu w oczy. Staliśmy tak chwilę. Chłopak zaczął zbliżać się do mojej twarzy. Nasze usta się spotkały. Pocałunek był delikatny ale przepełniony uczuciem. Tyle czasu na to czekałam. Zapomniałam o całym świecie. Liczyło się tylko tu i teraz. Tylko Zayn. Po chwili namiętności odsuną się ode mnie. Skoczył szybko po moją torebkę wręczył mi ją i udaliśmy się do wyjścia. Usiedliśmy w samochodzie. Zayn odpalił silnik i trzymał mnie za rękę.
- Jedziemy do ciebie czy do mnie? – poruszał zabawnie brwiami.
- Do was. -  stuknęłam go lekko torebko. Wybuchł śmiechem oparłam głowę o szybę i chyba zasnęłam.
- Kochanie już jesteśmy – otworzyłam oczy i zobaczyłam Zayna kucającego przy mnie.
- Zasnęłam? – przetarłam dłonią oczy . –świetnie. – chłopak odsuną się by ustąpić mi miejsca.
- Nic się nie stało – złapał mnie za rękę i zaprowadził do domu.
- Hej wszystkim. – krzykną do chłopaków.
- Cześć? – wychylił nieśmiało głowę z kuchni Lou. – Taak. – pisną i przybił piątkę z Niallem który też się wyłonił.
- Debile – odwrócił się do mnie Zayn.
- Oj tak. – odpowiedział i ruszyliśmy do salonu.
- Witam… - spojrzał na nasze splecione ręce. – Uuu.. – zaczął drzeć się Liam.
- Co robicie? – spytałam
- Oglądały hooorror – wrzasną mi do ucha Horan, który właśnie wparował z Lou do salonu.
- Aaa! - zakryłam ręką ucho – Czego się drzesz?! – Zayn wybuchł śmiechem. – A ty  czego się śmiejesz? – pokazał mi tylko język. Obiją mnie od tyłu i zaprowadził pod kanapę. Usiadłam obok Nialla i Zayna. Reszta usadowiła się na podłodze. Harry puścił film. Co jakiś czas któryś z chłopaków próbował mnie przestraszyć co czasami im się udawało. Te dwie godziny minęły dość szybko.
 -To już?  -wypaliłam gdy na ekranie pojawiły się napisy końcowe.
- Taak. To koniec – Harry wstał i wyłączył telewizor. Spojrzałam na Mulata.
- Ojeju. Twój ukochany zasną. – zaśmiał się Niall.
- No i? Cicho bądź bo go jeszcze obudzisz. – pokazałam mu język i przejechałam ręka po twarzy mojego chłopaka.
- Nie śpię. – fuknął na Nialla. Otworzył oczy i przyłoży swoja dłoń do mojej. Uśmiechną się słodko.
- Dobra ja idę się położyć. – wstałam. – Pa.
- Doobraanooc. –odpowiedzieli chórem. Udałam się pod prysznic. Pożyczyłam sobie czyjaś koszulkę, która właśnie się suszyła. Wyszłam i zderzyłam się z Zaynem. Założył mi włosy na ucho.
- Gdzie idziesz? – spytał przygryzając dolna wargę.
- Spać. Do siebie.
- Aha. Cóż, dobranoc. – ledwo musną moje usta. Weszłam do pokoju. Moim planem było czekanie na chłopaka ale byłam taka zmęczona że zasnęłam. Obudziłam się rano wypoczęta i zobaczyłam… 

______________________________________________________
 ~piosenka zapożyczone. Bardzo mi się podoba to postanowiłam ja wykorzystać.  Nie wiem czy zrozumieliście bo trochę dziwnie to wyszło :) ~
Co do rozdziału to. PROSZĘ BARDZO macie Zayna i Sam. Właściwie to odkąd założyłam bloga to moim zamiarem była Sam i Zayn xD Mam nadzieję ze podoba wam się taki układ wydarzeń. : )

Oglądaliście wczoraj mecz? JAK JA SIĘ DARŁAM *__________________*  nie wyobrażacie sobie tego : )

Mam nadzieję że wam się spodoba, liczę na dużą liczbę komentarzy : D

 PS. Śniła mi się dzisiaj POLSKA REPREZENTACJI PIŁKI NOŻNEJ. Był to dość dziwny sen ale baaaardzo mi się podobał. *__* Jak opowiedziałam go swojej kuzynce która u mnie spała dzisiaj to ona powiedziała mi swój sen. Śnił się jej mój ślub z... ZAYNEM MALIKIEM *________________*
A jej teksty w czasie meczu normalnie mnie dobijały.
np:
Był spalony. Brat: muszę się do czegoś przyznać. Nie wiem co to jest spalony. ja:... <faceplame> kuzynka: a ja wiem. to jest jak piłkarz mocno kopnie w murawę i ona się rozgrzeje, no i jest spalony. *________*



12 komentarzy:

  1. No, super że się wreszcie pocałowali. Kocham cię. Czekam jutro wieczorem na gg. Dodawaj nowyyyy.
    Pozdrawiam Wika <333

    OdpowiedzUsuń
  2. .KamCiaaa ! ;***9 czerwca 2012 15:36

    Jej! :D Ale Słodko! ;)
    Super! Czekam na NN ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hah fajny brat i kuzynka :D
    co do rozdziału to W KOŃCU!!!
    mam nadzieję , że szybko tego nie zepsujesz.
    mecz oglądałam , japę darłam i było zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. UU.. Ale fajnie że się wkońcu pocałowali :* . Fajny rozdział taki romantyczny . hehe .. Fajny sen xD . Czekam na nexta .
    Wpadnij do mnie :
    http://my-world-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej Zayn i Sam zakochana para ;P
    Fajnego masz brata i kuzynkę. Dziewczynie to się nie dziwie jak nie wie co to jest spalony ale chłopak nawet ja to wiem a nie lubię za bardzo nogi. Ale mecz był prze. A najlepszy był Szczęsny "dobrze kurwa" po tym jak dostał czerwoną kartkę.
    Całuski Magda ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie są razem! <3
    Podoba mi się i czekam na kolejny.:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Huraaaa! Nareszcie! Kocham to. :D <3
    Fajnie to wyszlo z tą piosenką. :D xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww jak słodko ♥ W końcu są razem:) Czekam z niecierpliwością na kolejny!!
    Zapraszam do siebie
    love-was-such-an-easy-game-to-play.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to !!!:P
    Tak bardzo mi się podoba :D
    Czekam na NN !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Good day! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Kudos!

    Also visit my web site Juegos Online Gratis

    OdpowiedzUsuń
  11. Every weekend i used to pay a visit this web page, for the reason that i wish for enjoyment,
    since this this site conations in fact fastidious funny data too.


    my page Juegos Online

    OdpowiedzUsuń
  12. whoah this weblog is excellent i really like reading your
    posts. Stay up the great work! You understand, many individuals are hunting round for this
    information, you can aid them greatly.

    Feel free to surf to my web page :: jocuri online masini

    OdpowiedzUsuń